داستان عکس به قسمت سوم رسید

به گزارش وبلاگ خوراکی، تهران (پانا) - قسمت سوم از مجموعه مستند داستان عکس به کارگردانی مجتبی سعادت در هاشور اکران می گردد.

داستان عکس به قسمت سوم رسید

به گزارش روابط عمومی، قسمت سوم مجموعه مستند داستان عکس به طراحی و کارگردانی مجتبی سعادت، فردا دوشنبه 23 اسفندماه ساعت 17 در پلتفرم هاشور تماشایی می گردد.

این مجموعه مستند که در چهار قسمت فراوری شده است، داستان عکس های خاطره انگیز را از زبان عکاسان آن روایت می نماید تا مخاطب با قصه های شان آشنا گردد.

هر قسمت از داستان عکس قصه پنج عکاس در ژانرهای متفاوت را روایت می نماید که در قسمت سوم با بهرام محمدی فرد و داستان عکس او از شهید مصطفی چمران، عباس ملکی و داستان عکس 17 شهریور، حسن شهسواری که روایت تصویر احمدرضا عابدزاده را بازگو می نماید، ابراهیم حقیقی و داستان عکس او از احمد شاملو و در انتها سوسن معادلیان که با قصه عکس فریدون فروغی جلوی دوربین می رود، همراه می شویم.

همه قسمت های این مجموعه مستند، در دسترس علاقه مندان قرار خواهد داشت و برای تهیه بلیت می توانید به سایت هاشور مراجعه کنید.

عوامل داستان عکس عبارتند از طراح و کارگردان: مجتبی سعادت، مشاور و برنامه ریز: حسین خلج، دستیار کارگردان: محمد حسینی، تصویر: مجتبی سعادت، مدیر فراوری: فرید پرویز، تیتراژ: معید سعادت، گرافیست: افرا شهروزی، مجری طرح: الناز پرویز، روابط عمومی: فروغ گشتیل.

منبع: خبرگزاری پانا

به "داستان عکس به قسمت سوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان عکس به قسمت سوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید