خلاصه بازی نساجی 0 ، 0 استقلال؛ بازی سرد در مشهد

به گزارش وبلاگ خوراکی، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در استادیوم امام رضا (ع) مشهد به مصاف نساجی مازندران رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی پوشان در حالی به تساوی دست یافتند که در 6 ملاقات گذشته پیروز شده بودند.

خلاصه بازی نساجی 0 ، 0 استقلال؛ بازی سرد در مشهد

شاگردان فرهاد مجیدی با این تساوی 48 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول ایستادند. شاگردان ساکت الهامی نیز که به علت نداشتن زمین در استان مازندران در مشهد بازی های خانگی خود را برگزار می نمایند با 23 امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفتند.

نیمه اول

دقیقه یک: حمله سریع نساجی روی دروازه استقلال و توپی که در محوطه جریمه به رضا جعفری رسید، با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ پس از برخورد به مدافعان استقلال به کرنر رفت.

دقیقه 5: ارسال محمد دانشگر روی دروازه نساجی با ضربه سر رودی ژستد و دفع توپ به وسیله علیرضا حقیقی همراه شد که امیرحسین حسین زاده روی توپ برگشتی و در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد، اما نتوانست دروازه را باز کند و یک کرنر به استقلال رسید.

دقیقه 6: کرنر استقلالی ها در شرایطی که پس از چند رفت و برگشت به جعفر سلمانی رسید، این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه سلمانی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 15: حامد شیری از راهی دور و روی یک ضربه ایستگاهی اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که با اثرگذاری سیدحسین حسینی یک کرنر به نساجی رسید.

دقیقه 17: ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه تصمیم به شوتزنی گرفت که ضربه او با اختلافی کم از بالای دروازه عبور کرد.

دقیقه 23: متین کریم زاده مدافع - هافبک نساجی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 24: استقلالی ها با یک حرکت تیمی وارد محوطه جریمه نساجی شدند، اما در ادامه توپی که به رودی ژستد رسید به خوبی به وسیله این بازیکن استفاده نشد و ضربه او به اوت رفت.

دقیقه 33: مسعود شجاعی در شرایطی که اوت نصیب استقلالی ها شده بود و خیلی سریع بازی را شروع کردند، با توپ وارد زمین شد تا با کارت زرد داور جریمه گردد.

دقیقه 40: زبیر نیک نفس از پشت محوطه جریمه ضربه ای به سمت دروازه نساجی شلیک کرد که با اثر گذاری علیرضا حقیقی این توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 1+45: ایوب کلانتری بار دیگر اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که این بار توپ در آغوش سیدحسین حسینی آرام گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 46: ضربه امیرحسین حسین زاده در محوطه جریمه نساجی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 49: شوت ژستد با بی دقتی از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت تا او یک موقعیت دیگر را از دست بدهد.

دقیقه 53: اشتباه مدافع نساجی می رفت برای استقلال موقعیت ایجاد کند ولی حامد شیری اجازه کار را به حسین زاده نداد.

دقیقه 54: ارسال حسین زاده با ضربه سر ژستد همراه بود اما علیرضا حقیقی به زیبایی مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 59: ضربه محکم حسین زاده به مدافعان نساجی برخورد کرد.

دقیقه 65: باز هم توپ در محوطه جریمه نساجی به حسین زاده رسید و این بار هم ضربه بازیکن استقلال جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه 69: پاسکاری استقلالی ها در نهایت با ضربه پشت محوطه جریمه آمانوف همراه شد و حقیقی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 78: پاس خوبی به مسعود شجاعی رسید و این بازیکن می توانست دروازه استقلال را باز کند که تکل محمد دانشگر توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 81: در برخورد مطهری با حقیقی، مهاجم استقلال نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 87: مطهری بار دیگر در محوطه جریمه نساجی روی زمین افتاد که داور تصمیم به ادامه بازی گرفت.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، رضا جعفری، متین کریم زاده (56 - مهرداد عبدی (81 - حسین زامهران))، مسعود شجاعی و کریم اسلامی (74 - صابر حردانی).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، صالح حردانی (72 - ارسلان مطهری)، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده (83 - آرمان رمضانی)، کوین یامگا و رودی ژستد (55 - عزیزبک آمانوف).

داور: علی صفایی

منبع: فرارو

به "خلاصه بازی نساجی 0 ، 0 استقلال؛ بازی سرد در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی نساجی 0 ، 0 استقلال؛ بازی سرد در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید