جلسه مهم سعادتمند با پیشکسوتان ، انتخاب معاونت باشگاه و جوانترین کمیته فنی

به گزارش وبلاگ خوراکی، در شرایطی که سعادتمند به دنبال انتخاب معاونان باشگاه از بین پیشکسوتان جوان باشگاه است ملاقات او با 4 چهره محبوب استقلال نشان می دهد گزینه های اصلی او چه کسانی هستند.

جلسه مهم سعادتمند با پیشکسوتان ، انتخاب معاونت باشگاه و جوانترین کمیته فنی

به گزارش وبلاگ خوراکی غیبت مدیرعامل باشگاه استقلال در جلسه خصوصی سرخابی ها آن هم برای جلسه با 4 پیشکسوت جوان نشان می دهد که این ملاقات با آنچه اغلب در گذشته بین مدیران باشگاه و پیشکسوتان موسپید برگزار می شد تفاوت زیادی دارد.

برنامه احمد سعادتمند برای سپردن معاونت ورزشی باشگاه به یک پیشکسوت جوان و واگذاری بعضی از کارهای اجرایی به او اهمیت این جلسه را بیشتر می نماید.

از میان پیشکسوتانی که با سعادتمند ملاقات کردند رضا عنایتی به تازگی باشگاه دسته اولی سرخ پوشان پاکدشت لیگ یکی را خریداری نموده است و فرزاد مجیدی برادر کوچکتر فرهاد هم مدیر آن است. امیر حسین صادقی هم که مدعی شده بود در تامین منابع اقتصادی می تواند به باشگاه یاری کند. رضا حسن زاده سرمربی تیم امید استقلال هم که سابقه کارهای مدیریتی در سازمان ورزش شهرداری را دارد و آرش برهانی همچنان محبوب طرفداران است.

هرچند برای معاون ورزشی شانس حسن زاده و عنایتی بیشتر است، اما باشگاه استقلال میخواهد کمیته فنی هم داشته باشد که برخلاف گذشته اغلب اعضای آن را پیشکسوتان جوان تشکیل دهند. در آینده نزدیک درباره این جلسه و این پیشکسوت بیشتر خواهیم شنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "جلسه مهم سعادتمند با پیشکسوتان ، انتخاب معاونت باشگاه و جوانترین کمیته فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مهم سعادتمند با پیشکسوتان ، انتخاب معاونت باشگاه و جوانترین کمیته فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید