ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان؛ خط حمله عجیب یحیی

به گزارش وبلاگ خوراکی، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز و در ورزشگاه آزادی تهران میزبان پیکان است و دیدار هفته بیست و پنجم خود را برابر این تیم برگزار خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان؛ خط حمله عجیب یحیی

در این دیدار سرخپوشان حامد لک را هم برخلاف بازی های قبل در اختیار دارند و گلر شماره یک پرسپولیس در بازگشت به تمرینات حالا احتمالأ جای احمد گوهری را در ترکیب اصلی می گیرد و در دیدار امروز فیکس است.

در خط دفاعی سیدجلال حسینی با بازوبند کاپیتانی حضور دارد و زوج او هم به احتمال زیاد علی نعمتی خواهد بود و این دو نفر دو مدافع مرکزی پرسپولیس در بازی امروز هستند.

رامین رضاییان مدافع راست پرسپولیس در بازی امروز است و سعید آقایی هم در سمت چپ خط دفاعی ایفای نقش می کند.

زوج خط هافبک دفاعی پرسپولیس را میلاد سرلک و رضا اسدی تشکیل می دهند و کمال کامیابی نیا جایی در ارنج اصلی نخواهد داشت.

در نبود وحید امیری و مهدی ترابی کار یحیی گل محمدی برای چینش فاز هجومی تیمش سخت شده است، ولی امید عالیشاه در کنار احسان پهلوان دو هافبک متمایل به کناره ها در دیدار امروز خواهند بود.

در خط حمله طبق معمول تمیروف بازی خواهد کرد و زوج او را هم با توجه به غیبت دو بازیکنی که گفتیم و البته شرایط خاص عبدی و غیبت چند روزه اش در تمرینات احتمالاً حامد پاکدل است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان:

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضاییان، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، شرزوف تمیروف و حامد پاکدل

منبع: فرارو

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان؛ خط حمله عجیب یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان؛ خط حمله عجیب یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید