عجیب ترین رقابت داخلی در پرسپولیس!

به گزارش وبلاگ خوراکی، کمال کامیابی نیا با پیراهن پرسپولیس یک بازی بیشتر نسبت به سیدجلال در لیگ قهرمانان انجام داده است. این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که سیدجلال حسینی با 62 بازی در لیگ قهرمانان آسیا باتجربه ترین بازیکن ایرانی محسوب می گردد، اما در پرسپولیس اوضاع متفاوت است و کامیابی نیا آماری بهتر نسبت به او دارد.

عجیب ترین رقابت داخلی در پرسپولیس!

هافبک دفاعی شماره 11 پرسپولیس در این سال ها 34 بازی با پیراهن سرخ در لیگ قهرمانان انجام داده است. او بیشترین تعداد بازی را در لیگ قهرمانان 2017 و 2018 انجام داد که پرسپولیس با نسل اول و دوم تیم برانکو به نیمه نهایی و فینال این رقابت ها صعود کرد.

سیدجلال یک بازی کمتر با پیراهن پرسپولیس انجام داده، اما غیبت یک مدافع جانشین و ترافیک در خط هافبک سبب شده تا او شانس رسیدن به کمال را داشته باشد.

باتوجه به این که هر دوی این بازیکنان در ملاقات با الوحده به میدان رفتند و امروز هم احتمالا فیکس خواهند بود، این رقابت ادامه پیدا خواهد نمود. کامیابی نیا امیدوار است تا با تداوم حضور در پرسپولیس شمار بازی های آسیایی اش را از عدد 50 بگذراند تا یک رکورد جالب را ثبت کند. تو پیش از این با نفت تهران هم در لیگ قهرمانان حضور پیدا نموده و 8 بازی انجام داده بود.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "عجیب ترین رقابت داخلی در پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین رقابت داخلی در پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید