بهره مندی 12 هزار دانش آموز عشایر خراسان جنوبی از تجهیزات آموزشی

به گزارش وبلاگ خوراکی، مدیر آموزش و پرورش عشایری خراسان جنوبی گفت: سال جاری 9 قلم انواع تجهیزات آموزشی و پرورشی برای بهره مندی 12 هزار دانش آموز جامعه عشایری استان توزیع شده است.

بهره مندی 12 هزار دانش آموز عشایر خراسان جنوبی از تجهیزات آموزشی

اسداللهی مدیر آموزش و پرورش عشایری خراسان جنوبی گفت : 6 دستگاه یخچال، تلویزیون، چرخ خیاطی، 11 دستگاه کپی، چهار دستگاه چاپکر سه کاره، 12 عدد تشک، 800 جفت کفش، 500 دست لباس گرم و 700 بسته نوشت افزار با یاری خیران در بین مدارس عشایری توزیع شده است.

وی گفت: روز گذشته هم یک کاروان از تجهیزات آموزشی، یاری آموزشی، خوابگاهی و پرورشی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای توزیع در مدارس عشایری به شهرستان ها و منطقه ها استان ارسال شد.

مدیر آموزش و پرورش عشایری خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر با یاری خیران توزیع صبحانه بین سه هزار و 924 نفر از دانش آموزان عشایر انجام می گردد و 2 روز هم تغذیه دولتی در مدارس عشایری استان داریم، اما همچنان احتیاجمند یاری خیران در زمینه تامین نوشت افزار، پوشاک و تغذیه هستیم.

وی با بیان اینکه تعداد مدارس کانکسی در منطقه ها عشایری خراسان جنوبی محدود است گفت: مهمترین احتیاج های دانش آموزان عشایر استان در زمینه نوشت افزار و پوشاک است.

اسداللهی با اشاره به وجود 269 مدرسه عشایری در استان خراسان جنوبی گفت: این مدارس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم زمینه تحصیل بیش از 12 هزار دانش آموز را فراهم نموده اند.

وی اضافه کرد: در مدارس عشایری فعلا کمبود معلم نداریم، اما در خصوص احتیاج های تحصیلی انتظار می رود خیران بیش از گذشته پای کار باشند.

وبلاگ خوراکی خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره مندی 12 هزار دانش آموز عشایر خراسان جنوبی از تجهیزات آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی 12 هزار دانش آموز عشایر خراسان جنوبی از تجهیزات آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید