برای تغییر کواچ عجولانه تصمیم نمی گیریم، والیبال چند باخت تلخ داشت

به گزارش وبلاگ خوراکی، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به نشست کارگروه تخصصی آنالیز عملکرد تیم های ملی در این فدراسیون، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این نشست ها از امروز آغاز می گردد و به آنالیز تمامی جوانب می پردازیم. ما سال سختی را برای تیم بزرگسالان داریم و باید برای کسب سهمیه المپیک کوشش کنیم.

برای تغییر کواچ عجولانه تصمیم نمی گیریم، والیبال چند باخت تلخ داشت

وی افزود: در این نشست ها نقطه نظرات کارشناسان را در مورد مدیریت فدراسیون، کادر فنی تیم ملی و بازیکنان جویا می شویم تا به یک راهکار خوب برسیم. ما درباره تیم ملی هم شرایط فنی را داریم و هم بحث روحی، که باید به همه این جوانب رسیدگی گردد. شاید ما در فدراسیون تصمیمی گرفته باشیم که اشتباه بوده و باید آن را اصلاح کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه جلسات این کارگروه ادامه خواهد یافت، تاکید نمود: امروز قطعا تصمیمی نخواهیم گرفت و این جلسات ادامه خواهد یافت. ما هم درباره تیم ملی بزرگسالان و هم در مورد تیم های جوانان و امید به آنالیز مسایل خواهیم پرداخت.

داورزنی در پاسخ به این سوال که نظر شخصی شما درباره تیم ملی چیست؟ مطرح کرد: با توجه به انتظاراتی که مردم از تیم ملی داشتند، چند باخت غیر قابل توجیه نظیر دیدار برابر تیم های استرالیا، کانادا و آرژانتین داشتیم. نه مردم و نه فدراسیون این نتایج را نمی پذیرند. تیم ملی متاسفانه از انسجام لازم دور بود. ما نمی خواهیم از حالا عینک به چشم کارشناسان بزنیم. سعی داریم صبر کنیم تا پس از آنالیز کارشناسان تصمیم گیری کنیم.

وی درباره اینکه آیا آلترناتیوی برای کواچ در نظر گرفته شده؟ اظهار داشت: همیشه مربیان زیادی در سطح اول جهان هستند که به همکاری با تیم ملی ایران تمایل دارند. این بحث نهایت قضیه است تا دست مان خالی نباشد اما باید یک موضوع را هم در نظر بگیریم. ما نهایتا 45 روز یعنی از 5 فروردین تا 20 اردیبهشت ماه آینده برای آماده سازی تیم ملی فرصت داریم که زمان کمی برای آماده سازی تیم ملی است.

رئیس فدراسیون والیبال در خاتمه گفت: مربیان خارجی حالا از تیم ملی ایران و بازیکنان کشورمان شناخت دارند اما برای هماهنگی کارهای گروهی این فرصت بسیار اندک است و باید روی این قضیه هم بحث گردد. در هر صورت صبر می کنیم تا ببینیم در این جلسات به چه جمع بندی خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای تغییر کواچ عجولانه تصمیم نمی گیریم، والیبال چند باخت تلخ داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تغییر کواچ عجولانه تصمیم نمی گیریم، والیبال چند باخت تلخ داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید