بازیکنان تیم ملی تکواندو نونهالان در آمادگی 70 درصد هستند

به گزارش وبلاگ خوراکی، جعفر پولادی بعد از ظهر سه شنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر گفت: ورزش تکواندو دارای دوست داران بسیار زیادی در نقاط مختلف کشور است و در استان بوشهر نیز شاهد عشق و علاقه بالایی به این رشته ورزشی هستیم.

بازیکنان تیم ملی تکواندو نونهالان در آمادگی 70 درصد هستند

وی به تمرینات ای تیم در بوشهر برای کسب آمادگی حضور در مسابقات آسیایی اشاره نمود و اذعان داشت: در حال حاضر شاهد آمادگی 70 درصد ملی پوشان نونهال تکواندو هستیم و امیدواریم تا سه هفته آینده به آمادگی 100 درصد برسند.

مربی تیم ملی نونهالان تکواندو با اشاره به قهرمانی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور در مسابقات جهانی 2014، بیان داشت: با هدف کسب مقام قهرمانی در مسابقات آسیا حضور خواهیم یافت و امیدواریم به این هدف دست یابیم.

وی از اعزام تیم ملی نونهالان تکواندو به تایوان اطلاع داد و اضافه کرد: این مسابقات از 26 فرودین ماه در تایوان برگزار خواهد شد و تیم ما 22 فرودین ماه به چین اعزام خواهد شد تا راهی این مسابقات گردد.

پولادی تاکید نمود: اردوی تیم ملی نونهالان تکواندو با حضور 10 ورزشکار از استان های تهران، البرز، مازندران، کرمانشاه، فارس و آذربایجان شرقی تا سیزدهم فرودین ماه در بوشهر ادامه خواهد داشت.

وی از تیم های کره جنوبی، چین تایپه و تایلند به عنوان رقبای اصلی ایران در این دوره از مسابقات نام برد و اضافه کرد: از همه توان خود برای کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکنان تیم ملی تکواندو نونهالان در آمادگی 70 درصد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان تیم ملی تکواندو نونهالان در آمادگی 70 درصد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید