انتقاد نخست وزیر پیشین استرالیا از گروه رسانه ای مرداک در ساخت نظریه توطئه

به گزارش وبلاگ خوراکی، نخست وزیر پیشین استرالیا با انتشار مقاله ای در روزنامه گاردین، گروه رسانه ای روپرت مرداک را به دستکاری نظریه توطئه با هدف یاری به ترامپ برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری مورد انتقاد قرار داد.

انتقاد نخست وزیر پیشین استرالیا از گروه رسانه ای مرداک در ساخت نظریه توطئه

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خوراکی به نقل از رادیو بین المللی چین، کوین مایکل راد در این مقاله که روز گذشته (آدینه) منتشر شد نوشت: با این که اکنون هیچ مدرکی درباره منشاء کووید- 19 وجود ندارد، تمامی رسانه های وابسته به گروه رسانه ای روپرت مرداک مجموعه اطلاعات نادرست درباره آزمایشگاه ووهان را منتشر می نمایند که هدفشان پشتیبانی از دونالد ترامپ در دور جدید انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

در این مقاله آمده است، بسته اطلاعات یاد شده توسط ائتلاف اطلاعاتی موسوم به پنج چشم تکذیب شده است. چرا که نهادهای اطلاعاتی در رقابت سیاسی باید استقلال خود را حفظ نمایند. رسانه های یاد شده با نادیده دریافت از واقعیات و اطلاعات درست، به دروغ سازی پرداخته و شیفته حس خوب ناشی از انتشار اخبار مهم شده اند و وظایف اساسی رسانه را بر کنار گذاشته اند.

روزنامه گاردین چندی پیش به نقل از یک منبع اطلاعاتی گزارش کرد، مدرکی درباره این که منشاء کووید- 19 آزمایشگاه ووهان است، وجود ندارد. این منبع خاطرنشان کرد: گزارش 15 صفحه ای منتشر شده روزنامه دیلی میل مبنی بر پنهان کاری عمدی چین درباره شیوع کرونا از اطلاعات ائتلاف اطلاعاتی پنج چشم نیست. یک منبع دیگر به گاردین گفت: این اطلاعات منتشر شده دیلی میل به احتمال از آمریکا گرفته شده و هدف آن ایجاد افکار منفی در میان مردم علیه چین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد نخست وزیر پیشین استرالیا از گروه رسانه ای مرداک در ساخت نظریه توطئه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نخست وزیر پیشین استرالیا از گروه رسانه ای مرداک در ساخت نظریه توطئه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید