امروز می توانستیم در تبریز نتیجه بگیریم

به گزارش وبلاگ خوراکی، مجید جلالی عصر امروز بعداز شکست تیمش برابر تراکتور در جمع خبرنگاران اضافه کرد: می دانستیم بازی سختی در پیش است ولی موقعیت های زیادی خلق کردیم که فقط یک گل زدیم.

امروز می توانستیم در تبریز نتیجه بگیریم

وی افزود: امروز برابر تراکتور به این خوبی بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم ولی فقط یک گل زدیم. پنج یا شش بازی پشت سر هم هست که خوب بازی می کنیم ولی نتیجه خوبی نمی گیریم. با اینکه موقعیت سازی عالی است ولی در توپ های آخر مشکل داریم.

جلالی ادامه داد: از این همه بدشانسی کلافه شده ام، بازیکنانم بهتر از گذشته بازی می کنند و پیشرفت کرده اند و وقتی می آییم زمین کنترل حریف و موقعیت سازی خوبی داریم ولی توپ های آخر را نمی توانیم گل کنیم.

سرمربی نساجی افزود: تراکتور امروز دو تا موقعیت نداشت ولی ما هفت یا هشت موقعیت داشتیم و خیلی از این موضوع ناراحت هستیم. امیدوارم وضعیتمان هرچه زودتر بهتر شود.

جلالی سپس گفت: وقت زیادی نداریم و باید امتیازات را کسب کنیم. امیدوارم این دوره سخت هرچه زودتر برای ما به سرانجام برسد. چند تا بازی داشتیم که خوب کار کرده ایم ولی نتیجه نگرفته ایم.

وی در خصوص مشکل تیم نساجی در توپ های آخر نیز گفت: در طول بازی واقعاً فداکارانه و صادقانه بازی می کنیم. تراکتور جزو تیم های خوب کشور است و به خوبی بازی کردیم ولی در توپ آخر اشتباه کردیم چون بازیکنان استرس دارند و فشار زیادی روی آنها وجود دارد. تیم ما نگران بازی می کند و باید تلاش کنیم تا یک پیروزی بدست آوریم و فشارها کمتر شود.

جلالی افزود: از کمیته داوران نیز می خواهم داورهای باتجربه تری در بازی های ما قضاوت کنند، من نمی توانم پنج یا شش بازی خودم را کنترل کنم و به داور چیزی نگویم. داورها باید عدالت و انصاف را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امروز می توانستیم در تبریز نتیجه بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز می توانستیم در تبریز نتیجه بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید