ال جی نام گوشی جدید خود را معرفی کرد؛ با Velvet آشنا شوید

به گزارش وبلاگ خوراکی، چند روز پیش کمپانی کره ای ال جی از زبان طراحی جدید که برای محصولات بعدی خود در نظر گرفته رونمایی کرد. در این زبان طراحی که به گفته خود این کمپانی از طبیعت الهام گرفته شده، شاهد تغییر و تحول زیادی خواهیم بود. اکنون شرکت محبوب، نام گوشی جدید خود را نیز تعیین نموده است؛ ال جی وِلوِت (Velvet).

ال جی نام گوشی جدید خود را معرفی کرد؛ با Velvet آشنا شوید

کمپانی ال جی چندی پس از معرفی جزئیات زبان طراحی جدید گوشی های هوشمند خود، تصمیمی گرفته نام آن را نیز تعیین کند و برای این کار به کلمه ولوت (Velvet) یا مخمل رسیده است. این گوشی پیشگام سری جدیدی از محصولات این کمپانی خواهد بود که با اولویت طراحی به دست کاربران می رسد و در آن ها خبری از جدیدترین پردازنده ها و میزان زیادی حافظه رم نیست.

این کمپانی در یک نشست خبری نام جدید گوشی خود را معرفی نموده که از لحاظ تئوری انتظار می رود با همان G9 طرف باشیم. با این حال کمپانی کره ای در نظر دارد به همراه تغییر زبان طراحی، نام محصولات خود را نیز تغییر دهد. الی جی می گوید:

به دلیل شباهت زیاد گوشی های هوشمند امروزی و سخت تر شدن تشخیص آن ها از یکدیگر به یاری تعیینات فنی آن ها، ال جی تصمیم گرفته تا این چالش را به یاری تکیه بر طراحی های متمایز و ظرافت حسی مثال زدنی، پشت سر بگذارد و خود را از دیگر گوشی ها جدا کند. اولین گوشی هوشمندی که از این فلسفه طراحی پیروی می نماید ال جی ولوت خواهد بود. این گوشی با طراحی قطره باران برای دوربین ها، فرم فکتوری متقارن و یکپارچه هم از لحاظ بصری و هم از لحاظ لمسی، حس بهتری را به کاربر می دهد.

علاوه بر این کمپانی ال جی تایید می نماید که گوشی های آینده این کمپانی دیگر از سیستم های شماره گذاری و الفبایی پیروی نمی نمایند. سیستم جدید نام گذاری آن ها وابسته به ویژگی های مخصوص یا طراحی ویژه آن ها خواهد بود. در رابطه با ال جی ولوت نیز باید گفت نام آن برگرفته از صافی باشکوه و نرمی مرغوب است که به نوعی خصوصیات طراحی این گوشی را توصیف می نمایند:

ال جی ولوت اولین گوشی ماست که از سیستم برندینگ جدید بهره می برد. این گوشی از سیستم های نام گذاری الفبایی و شماره ای فاصله گرفته و به سمت نام های توصیفی می رود تا به مشتری یاری کند ذات دستگاه که با شخصیت وی همخوانی دارد را بهتر درک کند. نام ولوت نیز برگرفته از همین رویه است.

تا به امروز ال جی هیچ اطلاعاتی از تعیینات فنی گوشی خود تعیین ننموده و به نظر می رسد باید تا 15 ماه مه صبر کنیم.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "ال جی نام گوشی جدید خود را معرفی کرد؛ با Velvet آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی نام گوشی جدید خود را معرفی کرد؛ با Velvet آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید