اعتراض فرهاد؛ پنالتی بود!

به گزارش وبلاگ خوراکی، فرهاد مجیدی به شدت نسبت به تصمیم مهدی سیدعلی معترض بود و اعتقاد داشت که یک پنالتی برای آبی پوشان اعلام نشده است.

اعتراض فرهاد؛ پنالتی بود!

به گزارش ورزش سه، حرکت ارسلان مطهری از سمت راست و ارسال این بازیکن، با دفع بد احمد گوهری همراه شد. توپ سنگربان سرخپوشان مقابل کوین یامگا قرار گرفت و این بازیکن نیز ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ مجددا به گوهری گلر امروز سرخپوشان برخورد کرد.

اما نکته مهم این صحنه، اتفاقی بود که در ادامه بین گوهری و یامگا رخ داد. جایی که وینگر فرانسوی آبی پوشان در برخورد با سنگربان پرسپولیس تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد. در این لحظه مهدی سیدعلی قاضی میدان اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و بازی را ادامه داد.

عدم اعلام پنالتی به سود استقلال، باعث اعتراض شدید فرهاد مجیدی در کنار زمین شد. سرمربی آبی پوشان پس از اینکه به کمک داور بازی معترض بود، به سمت محمدحسین زاهدی فر داور چهارم رفت و اعتراضش را اینگونه نشان داد.

در ادامه مجیدی که باور نداشت سیدعلی این صحنه را پنالتی نگرفته، رو به نیمکت تیمش کرد و با نگاهی متعجب صالح مصطفوی دستیار خودش را نگاه کرد که صالح نیز سری به نشانه افسوس تکان داد.

منبع: فرارو

به "اعتراض فرهاد؛ پنالتی بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض فرهاد؛ پنالتی بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید