آیپد مینی 6 احتمالا نمایشگر Mini، LED نخواهد داشت

به گزارش وبلاگ خوراکی، در روز گذشته نشریه DigiTimes با منتشر کردن گزارشی مدعی شد که اپل در نسل بعدی آیپد مینی از نمایشگر Mini-LED استفاده خواهد نمود. با وجود مطرح شدن این ادعا، یک تحلیلگر نمایشگر به نام Ross Young به تازگی مدعی شده است که نسل نو آیپد مینی که به احتمال زیاد سال جاری از آن رونمایی می گردد، نمایشگر Mini-LED نخواهد داشت.

آیپد مینی 6 احتمالا نمایشگر Mini، LED نخواهد داشت

Young با تأیید Radiant Opto-Electronics، که نشریه DigiTimes اسم نموده است تأمین نمایشگر های اپل را برعهده خواهد داشت، می گوید که اپل در نسل بعدی آیپد مینی از نمایشگر Mini-LED استفاده نخواهد نمود.

البته باید به این نکته هم توجه کرد که شرکت های تأمین نماینده به ویژه آن هایی که در حال کار کردن با اپل هستند، اطلاعاتی را درباره جزئیات همکاریشان مطرح نمی نمایند.

تحلیلگر قابل اعتماد محصولات اپل، مینگ چی کو، پیش تر اسم نموده بود که اپل ممکن است از یک آیپد مینی به روز شده و با نمایشگر Mini-LED در سال 2020 رونمایی کند. با وجود مطرح شدن این ادعا، همه گیری بیماری کووید 19 و مسائل ناشی از آن و تأخیر های به وجود آمده در فراوری باعث شدند که این ادعا به حقیقت تبدیل نشود.

با وجود اینکه هنوز نمی توان درباره تمامی جزئیات نسل بعدی آیپد مینی به درستی نظر داد، اما شایعه های مطرح شده اسم می نمایند که اپل از طراحی نو در نسل بعدی آیپد مینی استفاده خواهد نمود و آیپد مینی بعدی با دکمه پاور مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID، پورت USB-C و نمایشگر با میزان عظیم تر عرضه خواهد شد.

دیگر شایعه های مطرح شده اسم می نمایند که نسل بعدی آیپد مینی دارای تراشه A14 استفاده شده در سری آیفون 12 و آیپد ایر نو، یا تراشه A15 استفاده شده در آیفون های 13 خواهد بود. دیگر ادعا های مطرح شده می گویند که اپل در حال توسعه مدل پرو از آیپد مینی است. البته احتمال رونمایی از آیپد مینی پرو بسیار کم است.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیپد مینی 6 احتمالا نمایشگر Mini، LED نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد مینی 6 احتمالا نمایشگر Mini، LED نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید