650 هزار مسافر از ظرفیت گردشگری دریایی بوشهر استفاده کردند

به گزارش وبلاگ خوراکی، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، 650 هزار مسافر از ظرفیت گردشگری دریایی بوشهر استفاده کردند.

650 هزار مسافر از ظرفیت گردشگری دریایی بوشهر استفاده کردند

اسماعیل سجادی منش، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر در مراسم تقدیر از فعالان ستاد اجرایی خدمات سفر گناوه گفت: در نوروز امسال با فعال شدن 5 کشتی، 11 لنج و ده ها قایق موتوری در حوزه گردشگری دریایی، بیش از 650 هزار نفر از این ظرفیت برای گردش استفاده کردند.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت های گردشگری گناوه یکی از اولویت های ما بوده و به همین خاطر سرمایه گذاران اعلام آمادگی کرده اند و ما بدنبال ایجاد هتل 5 ستاره و اماکن اقامتی با کیفیت بالا در این شهرستان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر ادامه داد: خانه باغ های بندر گناوه با انعطافی که در حوزه اخذ مجوز خواهیم داشت می توانند در زمینه بومگردی فعالیت کنند و این آمادگی وجود دارد.

سجادی منش بر لزوم ایجاد اسکله گردشگری در این بندر تاکید کرد و گفت: اعطای تسهیلات در حوزه بومگردی و ساخت اقامتگاه، پیگیری برای فعال شدن پروژه منطقه نمونه گردشگری میرمهنا و کمک به توسعه اشتغال در حوزه صنایع دستی بخشی از برنامه های ما برای کمک به سه حوزه تخصصی اداره کل متبوع در این شهرستان است.

فرماندار گناوه نیز در ادامه این مراسم بیان نمود: دلیل اصلی ارائه خدمات مطلوب تعطیلات نوروز در بندر گناوه، برنامه ریزی قبل از شروع نوروز در زمینه ذخیره سازی کالا، جانمایی امکانات رفاهی و آمادگی بالای کمیته های تخصصی در اجرا بود.

محمدتقی صفری گفت: با توجه به ظرفیت بالای گردشگری تجاری گناوه، نسبت به سالهای گذشته بازار را ساماندهی کردیم و با رصد شبانه روزی در این خصوص، رضایت مندی مسافران را در پی داشتیم.

وی آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف را با اهمیت دانست و گفت: تلاش ما برگزاری جلسات دائم ستاد اجرایی خدمات سفر در این شهرستان است و باید حداقل یکی از جلسات استانی در این شهرستان باشد.

فرماندار گناوه تاکید کرد: نگاه ما در حوزه گردشگری گناوه 10 ساله است و مراکز گردشگری، تجاری و ورزشی باید تقویت شوند.

منبع: همگردی

به "650 هزار مسافر از ظرفیت گردشگری دریایی بوشهر استفاده کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "650 هزار مسافر از ظرفیت گردشگری دریایی بوشهر استفاده کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید