هشدار عفو بین الملل درباره خطر سفر به آمریکا

به گزارش وبلاگ خوراکی، عفو بین الملل ضمن اشاره به تشدید خشونت با اسلحه در آمریکا نسبت به سفر به این کشور هشدار داده است.

هشدار عفو بین الملل درباره خطر سفر به آمریکا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خوراکی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که در دو تیراندازی مرگبار در آمریکا حداقل 31 نفر کشته شده اند، عفو بین الملل ضمن اشاره به افزایش سطح خشونت با اسلحه، نسبت به سفر به ایالات متحده هشدار داده است.

در بیانیه عفو بین الملل آمده است: از مردم سراسر جهان که قصد سفر به ایالات متحده را دارند می خواهیم تا کاملا محتاط و مراقب باشند و یک برنامه تعیین برای سفر به مناطق مختلف آمریکا داشته باشند.

عفو بین الملل از کسانی که قصد سفر به آمریکا را دارند خواسته است تا از مکان های شلوغ و پرجمعیت مثل رویدادهای فرهنگی، اماکن مذهبی و مقدس، مدارس و فروشگاه های بزرگ دوری کنند و در زمان رفتن به باشگاه های شبانه حداکثر احتیاط را داشته باشند.

عفو بین الملل اضافه کرد: برخی مسافران و گردشگران به آمریکا بر اساس هویت جنسی، نژادی و قومی ممکن است با خطرات شدیدتری از سوی نژادپرستان آمریکایی روبرو شوند.

پس از تیراندازی های مرگبار اخیر در دیتون و ال پاسو چند کشور خارجی نسبت به سفر اتباع خود به آمریکا هشدار داده اند.

اروگوئه به شهروندانش نسبت به افزایش خشونت نژادی در آمریکا هشدار داده است. نیکولای مادورو رئیس جمهور ونزوئلا نیز به اتباع این کشور درباره سفر به آمریکا هشدار داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هشدار عفو بین الملل درباره خطر سفر به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار عفو بین الملل درباره خطر سفر به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید