هر آنچه درباره فیلم لایو اکشن هرکول دیزنی می دانیم

به گزارش وبلاگ خوراکی، داستان هرکول به گذشته های بسیار دور بازمی گردد. این افسانه یونانی به روایت داستان مردی می پردازد که نیمی خدا و نیمی انسان است و قدرت بدنی بالایی دارد. دیزنی توانست این اسطوره را در فیلم انیمیشنی هرکول محصول سال 1997 به تصویر بکشد اما حالا زمان آن فرا رسیده که این اثر کلاسیک مجددا بازسازی گردد، هر چند هنوز معلوم نیست که فیلم قرار است همان خط داستانی را در پیش بگیرد یا نه.

هر آنچه درباره فیلم لایو اکشن هرکول دیزنی می دانیم

در انیمیشن اصلی، هرکول یک پسر روستایی معمولی اما بسیار قدرتمند است که خیلی زود در شهرش به یک قهرمان تبدیل می گردد و بعد هم برای اینکه به یک خدای کامل تبدیل گردد و به پدرش، زئوس، در المپیا بپیوندد، با ماموران هادس مبارزه می نماید. در طول راه، او عاشق مگ، جاسوس هادس می گردد و فیلم به ما نشان می دهد که اگر در راه عشق مراقب نباشیم ممکن است چه بلایی سرمان بیاید.

این فیلم انیمیشنی آن قدر زیبا ساخته شده بود که به دل مخاطبان نشست و به هرکول هم اجازه داد تا با بدل کاری های فوق العاده، قدرت باورنکردنی خود را به مخاطبان نشان دهد. و حال دیزنی می خواهد مجددا این کاراکتر منحصربه فرد را بر روی صفحه تلویزیون زنده کند اما معلوم نیست که چه داستانی را برای او مهیا نموده است.

داستان فیلم هرکول

این فیلم به وسیله برادران روسو ساخته خواهد شد و آن ها در یک رویداد مطبوعاتی بیان کردند که داستان فیلم تازه کاملا به روز شده و با داستان قبلی متفاوت خواهد بود. هر چند قرار است که فیلم تا حدی به ریشه های خود وفادار بماند. بنابراین گرچه فیلم تازه داستانی کاملا متفاوت دارد اما قطعا کاراکتر هرکول که شخصیتی قدرتمند و در عین حال شوخ طبع داشت فرقی نخواهد کرد.

جو روسو در این خصوص گفته است: گرچه فیلم هرکول قرار است رنگ و بویی مدرن به خود بگیرد اما بی شباهت به فیلم اصلی نخواهد بود. چیزی که در خصوص نسخه اصلی جالب به نظر می رسد این است که این فیلم کلاسیک، فوق العاده خنده دار و مهیج بود. بنابراین باید این حس شوخ طبعی را در نسخه بازسازی شده هم حفظ کنیم.

تا کنون هیچ چیزی در رابطه با داستان نسخه بازسازی شده هرکول گفته نشده اما خلاصه داستان اصلی از این قرار است:

هرکول، پسر خدایان، در کودکی به وسیله هادس ربوده شد و به انسان ها سپرده می گردد تا در میان آن ها به عنوان نیمه انسان و نیمه خدا زندگی کند. وقتی که او به سنین نوجوانی می رسد، باید کارهایی انجام دهد تا نشان دهد که لیاقت زندگی با خدایان در کوه المپیا را دارد. هرکول باید یاد بگیرد که از قدرت خود برای شکست دادن موجودات شیطانی استفاده کند. فیلم مملو از موزیک عالی و سکانس های خنده دار است. البته هنوز معلوم نیست که فیلم تازه هم از همین روند پیروی می نماید و سکانس های خنده دار و موزیکی عالی را در خود جای می دهد یا نه.

بازیگران و دست اندرکاران فیلم هرکول

هنوز هیچ جزئیاتی در رابطه با بازیگران این فیلم منتشر نشده است. با این حال، هواداران این فیلم ماه هاست که در حال رویاپردازی هستند و کاندیدهای مختلفی را برای این نقش پیشنهاد نموده اند. طبق گزارش ها، دنی دویتو قرار است در نسخه بازسازی شده به ایفای نقش بپردازد و شایعاتی در خصوص حضور بازیگرانی مانند کریس پرت و کریس همسورث برای بازی در نقش هرکول نیز به گوش می رسد. البته تا به امروز هیچ کدام از این شایعات تایید نشده اند، بنابراین تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که شکیبا باشیم و ببینیم که در نهایت کدام یک از این بازیگران برای ایفای نقش های اصلی انتخاب خواهند شد.

گای ریچی قرار است پس از فراوری نسخه بازسازی شده لایو اکشن علاءالدین در سال 2019، هرکول را کارگردانی کند. بنابراین با همکاری برادران روسو و گای ریچی می توان انتظار داشت که نسخه بازسازی شده هرکول فیلم خوبی از آب دربیاید.

هر آنچه در خصوص فیلم هرکول می دانیم

نسخه لایو اکشن دیزنی با نظرات ضد و نقیضی از سوی مخاطبان روبرو شده اند. بعضی از هواداران این بازسازی ها، از آهنگ های تازه و تماشای دوباره کاراکترهای محبوبشان لذت می برند. بعضی دیگر بازسازی این فیلم ها را یک جور منبع عایدی برای دیزنی می بینند و از این کار چندان راضی نیستند. علیرغم موفقیت چشمگیر این فیلم ها در باکس آفیس منتقدان نظرات متفاوتی در رابطه با این بازسازی ها دارند. بنابراین با توجه به این تفاصیل ما امیدواریم که نسخه بازسازی شده هرکول بتواند خودی نشان دهد.

تاریخ انتشار

متاسفانه دیزنی هنوز تاریخی را برای اکران این فیلم اعلام ننموده است.

منبع: movieweb

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه درباره فیلم لایو اکشن هرکول دیزنی می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره فیلم لایو اکشن هرکول دیزنی می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید