قرارگیری 2 شهرستان آذربایجان شرقی در شرایط قرمز، نگران شکل گیری موج ششم بیماری هستیم

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از قرارگیری دو شهرستان جلفا و مرند آذربایجان شرقی در شرایط قرمز کرونایی خبر داد.

قرارگیری 2 شهرستان آذربایجان شرقی در شرایط قرمز، نگران شکل گیری موج ششم بیماری هستیم

دکتر عباسعلی درستی شنبه شب، یکم آبانماه، در گفت وگوی خبری، اظهار کرد: علی رغم کاهش تدریجی موارد ابتلای تازه کرونایی در استان از روز گذشته شاهد قرمز شدن شرایط دو شهرستان بودیم که این امر بیانگر شعله ور شدن بیماری در استان است.

به گزارش وبلاگ خوراکی، وی خاطرنشان کرد: با وجود این که هنوز در حال پشت سر گذاشتن موج پنجم کرونا هستیم و امیدوار بودیم که شرایط کرونایی شهرها به زرد و یا حتی آبی برسد اما اکنون شدیدا نگرانیم که موج ششم کرونا در آینده ای نزدیک در استان شکل بگیرد.

وی تاکید کرد: اکنون کنترل بیماری یک وظیفه ملی و همگانی است و عموم مردم عزیز استان باید بدانند که اگر نمی خواهند مرگ عزیزانشان را ببیند و خانواده های دیگری از این بیماری داغدار شوند و از طرفی اقتصاد کشور نیز پویا و فعال شود، راهی جز مدیریت صحیح کرونا نداریم.

درستی گفت: تنها دو روش برای این امر وجود دارد و آن هم تکمیل واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است که از عموم مردم عاجزانه خواهشمندیم در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی، نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قرارگیری 2 شهرستان آذربایجان شرقی در شرایط قرمز، نگران شکل گیری موج ششم بیماری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارگیری 2 شهرستان آذربایجان شرقی در شرایط قرمز، نگران شکل گیری موج ششم بیماری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید