فعالان ضد ترامپ تصویری از ناو جان مک کین را در لندن به نمایش گذاشتند

به گزارش وبلاگ خوراکی، یک گروه فعال ضد ترامپ در جریان سفر وی به لندن تصویری از ناو جان مک کین بر روی کلاه بیسبال را بر روی گنبد موزه تندیس های مومی در این شهر به نمایش درآورد.

فعالان ضد ترامپ تصویری از ناو جان مک کین را در لندن به نمایش گذاشتند

به گزارش وبلاگ خوراکی، به نقل از پایگاه خبری هیل، این اقدام از سوی این گروه فعال ضد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پی انتشار اخبار مربوط به کوشش مقام های وزارت دفاع آمریکا برای پوشاندن نام سناتور جان مک کین از روی ناوی با همین نام انجام شده است.

این فعالان ضد ترامپ تصویری از این ناو را بر روی کلاه بیسبال روی گنبد موزه مادام توسو، موزه مجسمه های مومیایی در لندن به نمایش درآوردند.

این گروه فعال ضد ترامپ و ضد بریگزیت موسوم به Donkeys، در توئیتی نوشت: هی ترامپ، ما داستانی درباره ملوان های روی ناو آمریکایی خواندیم که دستور داشتند تا آن را از تو پنهان نمایند چون نام سناتور مک کین بر روی این ناو نقش بسته بود. ما از گنبد موزه بزرگ مادام توسو برای نشان دادن ناو مک کین بر روی کلاه بیسبال استفاده کردیم. به لندن خوش آمدی!

روزنامه وال استریت ژورنال نخست چهارشنبه شب گزارش داد که دفتر نظامی کاخ سفید ایمیلی را به نیروی دریایی زده و درخواست نموده تا ناوشکن مذکور در جریان سفر ترامپ به پایگاه نیروی دریایی یوکوسوکا از نظرها پنهان گردد. از آن موقع، سایر رسانه های خبری نیز این داستان را تأیید نموده اند.

ترامپ روز پنجشنبه اعلام نمود که درباره این تصمیم در پنهان کردن نام این ناو از نظرها در جریان سفر به ژاپن اطلاعی نداشته اما از این تصمیم به عنوان یک خوش نیتی دفاع کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فعالان ضد ترامپ تصویری از ناو جان مک کین را در لندن به نمایش گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان ضد ترامپ تصویری از ناو جان مک کین را در لندن به نمایش گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید