عطایی: در پلی آف والیبال هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد

به گزارش وبلاگ خوراکی، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یکشنبه (24 بهمن ماه) با قرار گرفتن تیم لبنیات هراز آمل در رتبه دوم جدول رده بندی (18 برد و 52 امتیاز) به انتها رسید.

عطایی: در پلی آف والیبال هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد

بهروز عطایی سرمربی تیم هراز آمل با تاکید بر این که مرحله گروهی لیگ برتر والیبال در دو دور رفت و برگشت برگزار گردید، به سایت فدراسیون والیبال گفت: استراتژی تمام تیم ها قرار گرفتن در برترین جایگاه ممکن در انتها دور برگشت بود و این مسئله نشان داد رقابت ها تا چه میزان سخت، سنگین و فشرده است. در نهایت تیم هایی که برنامه ریزی دقیق تری در دور برگشت داشتند، نتایج قابل قبولی کسب کردند و توانستند به جایگاه مد نظر خود نزدیک شوند. در مجموع رقابت های مرحله گروهی سخت و فشرده بود ولی یک فاز از مسابقات به انتها رسید.

وی اضافه کرد: تیم لبنیات هراز آمل در دور برگشت عملکرد بهتری داشت. در دور رفت پنج شکست داشتیم ولی در دور برگشت تنها سه شکست تجربه کردیم که نشان دهنده فرایند رو به رشد تیم بود. در انتها دور برگشت به رتبه دوم جدول رسیدیم و فکر می کنم عملکرد قابل قبولی داشتیم. امیدوارم در ادامه رقابت ها در درجه اول سلامت بازیکنان حفظ گردد و سپس شاهد برگزاری رقابت های باکیفیتی باشیم که درنهایت به تیم ملی قدرتمندتر و بازیکنان آماده تر برسیم.

سرمربی لبنیات هراز آمل درخصوص تقابل تیمش مقابل فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: فارغ از نتایج رقم خورده در مرحله گروهی، نتایج مرحله پلی آف غیرقابل پیش بینی است. هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست و بازی های سختی پیش رو داریم. قطعاً تیم هایی که با آمادگی ذهنی، جسمی و تجربه بیشتری وارد مرحله پلی آف شوند، نتایج بهتری کسب خواهند کرد. بازی های این مرحله برای همه تیم ها از جمله تیم لبنیات هراز آمل سخت است. سعی می کنیم با تمام اطلاعاتی که از رقیب داریم وارد بازی ها شویم. در انتها دو ملاقات رفت و برگشت مرحله مقدماتی به دو پیروزی مقابل فولاد سیرجان ایرانیان رسیدیم ولی به این نتایج نگاه نمی کنیم چون مطمئنیم حریف مان با شرایط نو وارد مسابقات می گردد. لبینات نیز قطعاً با روحیه نو و شرایط ویژه وارد عرصه مسابقات می گردد. امیدوارم بازی خوبی از آب درآید.

عطایی درخصوص برگزاری مرحله پلی آف به صورت متمرکز هم گفت: همه تیم ها از قبل می دانستند که پلی آف به صورت متمرکز برگزار خواهد شد. البته این موضوع برای تیم های بالای جدول چندان خوشایند نبود چون از میزبانی محروم شدند. اما بنده به عنوان سرمربی یکی از تیم های بالای جدول به این تصمیم احترام می گذارم و امیدوارم میزبانی تهران، خوب برگزار گردد. البته با توجه به وجود سیستم ویدئوچک، شرایط برای برگزاری بازی های عادلانه فراهم است. در مجموع فکر می کنم نوع برگزاری پلی آف به صورت متمرکز در تهران، نوع خوبی باشد.

مرحله پلی آف لیگ برتر مردان سال 1400 از سوم تا هشتم اسفندماه با حضور هشت تیم فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

تیم لبنیات هراز آمل در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می رود تا فاتح دو مسابقه از سه بازی به ملاقات نیمه نهایی راه یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عطایی: در پلی آف والیبال هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: در پلی آف والیبال هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید