صنعا: ائتلاف سعودی طی 3 هفته آتش بس ادعایی 700 بار یمن را بمباران کرد

به گزارش وبلاگ خوراکی، سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید نمود که پاسخی دردناک در انتظار متجاوزان ائتلاف سعودی است که طی سه هفته اخیری که از آغاز آتش بس ادعایی آنها در یمن می گذرد این کشور را 65 بار هدف عملیات های زمینی و 700 مرتبه حمله هوایی قرار دادند.

صنعا: ائتلاف سعودی طی 3 هفته آتش بس ادعایی 700 بار یمن را بمباران کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خوراکی، سخنگوی نیروهای مسلح سودان هر گونه ادعای ائتلاف سعودی در ایجاد آتش بس در یمن را رد کرد و گفت که پاسخی دردناک در انتظار متجاوزان است.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح سودان با اشاره به ادامه حملات ائتلاف سعودی در جبهه های مختلف یمن گفت: بیش از 13 عملیات پیشروی و نفوذ در خاک یمن توسط نیروهای ائتلاف سعودی طی یک هفته گذشته اجرا شده است.

به گزارش شبکه المسیره، سریع اضافه کرد: نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه های مأرب، البیضاء، الضالع، الجوف و مرزهای شمالی قصد پیشروی داشتند که در همه آنها ناکام ماندند.

این مقام نظامی سودان توضیح داد:در طی یک هفته گذشته 200 حمله هوایی هم توسط ائتلاف سعودی علیه استان های مختلف یمن اجرا شده است.

سرتیپ سریع ادامه داد: ائتلاف سعودی از نهم آوریل(21 فروردین) 65 عملیات هجومی و نزدیک به 700 حمله هوایی به استان های مأرب، صنعا، الجوف، الضالع، صعده، الحدیده و عمران اجرا شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح تاکید نمود: حملات هوایی و زمینی بی وقفه ائتلاف سعودی با پاسخ مناسب و دردناک روبه رو خواهد شد.

ائتلاف سعودی 21 فروردین مدعی شد که برای یاری به کوشش ها برای مقابله با شیوع کرونا در یمن، حملات و عملیات خود در این کشور را تا دو هفته متوقف نموده است.

با این حال دو هفته گذشت و این حملات نه تنها متوقف نشد بلکه تشدید یافت. این ائتلاف آدینه گذشته آتش بس ادعایی خود را برای یک ماه دیگر تمدید کرد.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "صنعا: ائتلاف سعودی طی 3 هفته آتش بس ادعایی 700 بار یمن را بمباران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعا: ائتلاف سعودی طی 3 هفته آتش بس ادعایی 700 بار یمن را بمباران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید