ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان تغییر کرد

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرنگاران : ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان در 6 ماهه دوم سال جاری اعلام شد.

ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ؛ مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: شروع ساعت کاری باغ پرندگان در روز های هفته از ساعت هشت صبح و انتها زمان فروش بلیت آن ساعت 17:30 و تعطیلی مجموعه ساعت 18 خواهد بود.

مهدی قائلی اضافه نمود: تونل آکواریوم ناژوان، مجموعه هیجان انگیز و مجذوب کننده باغ خزندگان، موزه بی نظیر صدف ها و باغ زیبای گیاهان استوایی هر روز هفته از ساعت 9 صبح پذیرای علاقه مندان خواهند بود و تا ساعت 18 فروش بلیت آن ها ادامه خواهد داشت، بعلاوه زمان تعطیلی این مرکز ساعت 18:30 است.

وی با اشاره به افزایش استقبال شهروندان در روز های تعطیل از مراکز گردشگری ناژوان، اضافه نمود: مجموعه های آکواریوم، باغ خزندگان، موزه صدف ها و باغ گیاهان استوایی در روز های تعطیل تا ساعت 19 فروش بلیت دارد و تعطیلی این مراکز ساعت 19:30 است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: فعالیت شهربازی و کارتینگ ناژوان نیز در شش ماهه دوم سال از ساعت 17 شروع می گردد و تا ساعت 23:30 فروش بلیت خواهد داشت و بدین ترتیب ساعت تعطیلی این مجموعه ساعت 24 خواهد بود.

قائلی اضافه نمود: تله سیژ ناژوان از یکشنبه تا آدینه و از ساعت 10 صبح تا غروب آفتاب میزبان شهروندان و گردشگران خواهد بود.

منبع: توریسم آنلاین

به "ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید