تشکر فریدون جیرانی از نامزدهایی که انصراف دادند

به گزارش وبلاگ خوراکی، فریدون جیرانی کارگردان فیلم خفه گی طی نامه ای از انصراف دهندگان جشنواره فیلم فجر تشکر کرد.

تشکر فریدون جیرانی از نامزدهایی که انصراف دادند

به گزارش سینماپرس، متن نامه فریدون جیرانی به توضیح ذیل است:

همکاران عزیز، خانم منیر قیدی، و آقایان مسعود سلامی و محسن نصرالهی، فکر نمی کنم تا آن جایی که من به یاد دارم کاندیدایی در35 سال جشنواره انصراف داده باشد. این نخستین بار است. شما با احترام به همه کاندیداها اعتراض کردید به (حقی) که نادیده گرفته شده بود، (حقی) که مخالفان و موافقان فیلم برای شما قایل بودند و در همه جا گفتند و نوشتند. این اعتراض در تاریخ جشنواره ثبت شد، ثبتی تاریخی. که قضاوت درست را باید در تاریخ جستوجوکرد.

اگر فیلم خودم درمیان نبود اعتراض شما رابررسی می کردم از زوایای مختلف، اما چون نمی خواهم این شایبه به وجود اید که دارم ازخودم دفاع می کنم و نمی خواهم حق درست شما تحت تاثیر موارد دیگر قرار بگیرد از ورود بیشتر به موضوع خود داری می کنم.

این چند خط را نوشتم به عنوان (سپاس)، یک، سپاس شخصی خودم از مسعود سلامی و محسن نصرالهی با آن متن زیبایی که نوشته بودند و دفاعی که از فیلم نموده بودند و منتی که بر من گذاشته بودند و دوم سپاس از بانویی که در نخستین کارش ثابت کرد کارگردانی را از خیلی ها که سال هاست فیلم می سازند بهتر بلد است و می داند فضا سازی یعنی چه.

سپاس وتشکر از کارگردان های محترم، مصطفی کیایی، محسن قرایی، منوچهر هادی و تهیه کننده و طراح گریم خوب سعید ملکان که با تلفن و نوشتن از ما حمایت کردند. و باز سپاس از همه نویسنگان ومنتقدان و جوانهایی که در سایت ها و فضای مجازی از حق دفاع کردند.

مجله اینترنتی وبلاگ خوراکی

منبع: setare.com

به "تشکر فریدون جیرانی از نامزدهایی که انصراف دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر فریدون جیرانی از نامزدهایی که انصراف دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید