بهره برداری از کارخانه M.R.F کوهک تا نیمه دی ماه

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: کارخانه M.R.F (خط پردازش مدرن) کوهک تا نیمه دی ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از کارخانه M.R.F کوهک تا نیمه دی ماه

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خوراکی، محمدمهدی عزیزی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ضمن بازدید از پروژه M.R.F (خط پردازش مدرن) گفت: M.R.F کوهک پسماندهای منطقه ها 5، 21 و 22 را دریافت می نماید و با یک سیستم مجهز، بو و شیرابه پسماند گرفته شده و دفع به حداقل می رسد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شرح داد: کارخانه های M.R.F به منظور تفکیک درست و حداکثری پسماند، فشرده سازی، حل موضوع شیرابه، کاهش معضل زباله گردی، کاهش هزینه های جابجایی و انتقال پسماندها تا مجتمع آرادکوه، جلوگیری نسبت به از میان رفتن پسماندهای خشک همانند کاغذ و شیشه (عدم شکستگی و خیس شدگی) حذف بو و صدا، افزایش درصد تفکیک پسماند در محل ذخیره سازی میانی و کاهش دفع و دفن منابع ملی که در نهایت منجر به کاهش مسائل زیست محیطی می گردد، طراحی و ساخته می شوند.

وی اضافه نمود: در این بازدید زیرساخت ها و تجهیزات این کارخانه که قرار است تا نیمه دی ماه به بهره برداری برسد، مورد آنالیز نهاده شد.

عزیزی ادامه داد: بعلاوه در ادامه از کارخانه ساخت تجهیزات این خط پردازش نیز بازدیدی به عمل آمد و تفاهم نامه ای برای ساخت ماشین آلات و تجهیزات تخصصی و فراوری داخل امضا شد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند بعلاوه با اشاره به بازدید از یکی از غرفه های فعال در زمینه پسماند صفر گفت: فرهنگسازی و هر نوع ایده خلاق در زمینه کاهش پسماند یا پسماند صفر مورد حمایت سازمان مدیریت پسماند خواهد بود و به همین علت از یکی از غرفه ها که در این زمینه ورود جدی داشته بازدید کردیم.

عزیزی اضافه نمود: اگر شرایط جامعه مهیا و زیرساخت ها فراهم باشد می توانیم به نقطه صفر پسماند نزدیک شویم و سازمان مدیریت پسماند به همین دلیل از کلیه اقدامات این چنینی حمایت می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بهره برداری از کارخانه M.R.F کوهک تا نیمه دی ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از کارخانه M.R.F کوهک تا نیمه دی ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید