برترین تجهیزات عکاسی برای وبلاگ نویسی سفر

به گزارش وبلاگ خوراکی، هر روز، سوالات زیادی درباره اسباب و ادوات سفر و تجهیزات عکاسی دریافت می کنم. اعتراف می کنم یک عکاس حرفه ای نیستم ولی دوست دارم تجربیات مسافرتی ام را به وسیله عکس، فیلم و ویدیو وبلاگ به دیگران به اشتراک بگذارم. در اینجا برترین تجهیزات عکاسی برای وبلاگ نویسی سفر را خدمت شما معرفی می کنم!

برترین تجهیزات عکاسی برای وبلاگ نویسی سفر

تجهیزات عکاسی برای وبلاگ نویسی سفر : فوجی فیلم X-T10

این دوربین برای افرادی خوب است که به تازگی پا در عرصه عکاسی گذاشته اند و معمولا براساس تنظیمات اتوماتیک عکس می گیرند!این دوربین دیجیتال بدون آینه از جمله دوربین های مورد علاقه من است که وقتی در طول روز مشغول گشت و گذار هستم، از آن استفاده می کنم. در طول چند سال گذشته، از همه نوع دوربینی استفاده کردم و متوجه شده ام، این یکی، برترین تنظیمات اتوماتیک را دارد. علاوه بر ظاهر قدیمی زیبایش، بدنه آن به شدت سبک و کوچک است که آن را بسیار حساس تر از بقیه می نماید.اگر می خواهید مهارت های خود را در تنظیمات دستی امتحان کنید، می توانید موقع تمرکز بر عکس گرفتن، ترکیبی از تنظیمات مختلف دیافراگم، شاتر و سرعت را به سادگی انجام دهید-در این صورت اختیارات زیادی دارید!

تجهیزات عکاسی برای وبلاگ نویسی سفر : فوجی فیلم X-T2

این دوربین تازهترین دوربین در سری X فوجی فیلم است و من عاشقش هستم! من اولین بار از آن در سفرم به ایسلند استفاده کردم و از کیفیت و ویژگی هایش لذت بردم.دوربین یک بدنه مغناطیسی فشرده دارد که از تعادل خوبی بهره می برد و دست گرفتن و مدیریت آن ساده است. بعلاوه در این دوربین، ویژگی های یک سیستم تمرکز اتوماتیک نیز وجود دارد. این دوربین، قطعا برای حرفه ای ها و عکاسان باتجربه آماده شده است.یکی از چیزهای مورد علاقه من کیفیت ویدیوی X-T2 است. این دوربین تقریبا چشم انداز ها را از فاصله 1.8x با رزولوشن 4K فیلم برداری می نماید و برای فواصل 2.4x با کیفیت فول اچ دی و بنابراین کیفیت خوبی ارائه می دهد.

برای ویدیو بلاگ های مسافرتی

Canon PowerShot G7 X Mark II

این دوربین محبوب من برای گرفتن ویدیو است. کیفیت بالایی دارد و ویدیوهایی با کیفیت فول اچ دی 1080p و با فرمت MP4 و صدای استریو ضبط می نماید. چیزی که آن را برای ویدیو بلاگ به شدت مناسب نموده است صفحه نمایشش است که تا 180 درجه به سمت بالا و 45 درجه به سمت پایین گردش دارد، بنابراین همواره می توانید فریم های خود را ببنید حتی زمانی که از خودتان فیلم برداری می کنید. می توانید برخی از ویدیوبلاگ هایی را که با این دوربین گرفته ایم اینجا ببینید.

برای مسافران ماجراجو

تجهیزات عکاسی برای وبلاگ نویسی سفر : GoPro HERO5 Black

GoPro HERO5 تازه، گزینه ایده آلی است برای ماجراجویی های فضای باز و سفرهای دائم-ضد آب و با دوام تر است.از عکس برداری از زمان طلوع خورشید در اندونزی گرفته تا شیرجه در سواحل آبی دور بلیز ، هیچ جا را بدون این دوربین، پایه 3-way Mount و باتری های اضافه اش نمی بینم.

برای تمام مسافران

Apple iPhone Unlocked Smart Phone

اگر یک دوربین SLR برای سفر بعدی شما چندان ارزان نیست، گرفتن عکس با ای فون خود یک جانشین خوب برای گرفتن عکس های مسافرتی است.گوشی هوشمند شما نه تنها برای گرفتن عکس و اپلیکیشن های ویرایش مناسب است بلکه می تواند به عنوان ریموت کنترلی برای دوربین شما استفاده گردد.

-لنزها-

FUJINON XF18-55mmF2.8-4.0 R LM OIS Zoom Lens

این لنز 18-55 میلیمتری اولین لنزی است که من برای بدنه های سری X فوجی فیلم گرفتم و لنزی است که 90% اوقات با آن عکس می گیرم و همه کاره ترین لنز موجود در کیف من است. و برای بسیاری از عکس هایی که هر روز می گیرید، مناسب است.

این لنز بعلاوه محدوده بزرگی از زوم دارد که در عکس های روزانه خود می توانید از آن بهره ببرید.

FUJINON XF56mmF1.2 R (Prime Lens)

برای آنه ایی که چندان آشنا نیستند بگویم که این لنز قابلیت زوم ندارد-از یک محدوده ثابت از فواصل عکس می گیرد که امکان یک تمرکز (فوکوس) بهتر و موثرتر را فراهم می نماید. لنز یک پس زمینه زیبای خارج از فوکوس برایتان ایجاد می نماید که برای عکاسی سبک زندگی و پرتره به شدت ایده آل است.

اگر در پی این هستید که لنز خوبی برای عکاسی مد یا عکس آدم ها پیدا کنید، این همان لنز است!

FUJINON XF10-24mmF4 R OIS Wide Angle Zoom Lens

تا حالا خواستید عکس حماسی بگیرید ولی همه المان ها در عکس جا نگرفتند؟ شما برای این کار به یک زاویه بزرگ نیاز دارید!

داشتن یک لنز با زاویه بزرگ برای عکس های چشم انداز ای یا عکاسی در مکان بسته و با فضای محدود مناسب است. من معمولا از این لنز، هنگامی که می خواهم از یک ساختمان یا بنای بزرگ عکاسی کنم یا به چیزی وزنی بدهم، استفاده می کنم. اگر فضای زیادی برای عکس گرفتن از کل صحنه وجود نداشته باشد، همواره از این لنز استفاده می کنم.

FUJINON XF50-140mmF2.8 R LM OIS WR Zoom Lens

این یک لنز بزرگ دارای قابلیت زوم است که من در هر سفری همراه خودم نمی برم. فضای زیادی از کوله پشتی مرا می گیرد و بنابراین تنها زمانی که به آن نیاز دارم آن را با خودم همراه می کنم، مثل وقتی که برای سیاحت به آفریقا می روم! این لنز محدوده تمرکز (فوکوس)ی از 1.75 متر با درشت نمایی 0.19x دارد؛ بنابراین هنگامی که 1.4X Teleconverterرا اضافه می کنید، به یک زوم 1.4X می رسید.

منبع: همگردی

به "برترین تجهیزات عکاسی برای وبلاگ نویسی سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تجهیزات عکاسی برای وبلاگ نویسی سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید