برنامه جدید یوونتوس برای آینده پوگبا

به گزارش وبلاگ خوراکی، در شرایطی که تقریباً تمامی رسانه های اروپایی از احتمال انتقال هافبک فرانسوی یوونتوس به تیمی در خارج از ایتالیا خبر می دهند، بانوی پیر برای او برنامه دیگری دارد.

برنامه جدید یوونتوس برای آینده پوگبا

به گزارش وبلاگ خوراکی، مدیر برنامه های پل پوگبا می گوید که باشگاه یوونتوس میخواهد قرارداد این ملی پوش فرانسوی را تمدید کند، چرا که او از وضعیتش در تورین راضی است. این در حالی است که در روزهای اخیر منابعی نزدیک به باشگاه منچستریونایتد مدعی شدند که این باشگاه میخواهد برای خرید بازیکن 23 ساله یوونتوس رقمی هنگفت بپردازد و حتی توافقات اولیه میان دو باشگاه اجرا شده است. تا پیش از این هم از رئال مادرید به عنوان مشتری پروپاقرص پوگبا یاد می شد، اما این باشگاه با توجه به بالا بودن رقمی درخواستی یوونتوس از خرید پوگبا منصرف شده است.

اکنون اما مینو رایولا می گوید که برنامه یوونتوس درباره آینده پوگبا به کلی تغییر نموده است و این باشگاه می خواهد بازیکن پیشین منچستریونایتد را در تورین نگه دارد.

رایولا به نشریه تایمز گفت: درباره آینده پل حرف های زیادی زده می گردد، اما او ممکن است اصلاً یوونتوس را ترک نکند. پل عجله ای برای رفتن ندارد و یوونتوس هم نمی خواهد به او اجازه رفتن بدهد. یوونتوس میخواهد قرارداد پل را تمدید کند و خودش هم برای رفتن از این تیم مصمم نیست. ما واقعاً از وضعیتی که در یوونتوس داریم، راضی هستیم و این باشگاه هم نشان داده است که حفظ ستارگانش برایش خیلی اهمیت دارد.

رایولا در ادامه اعتراف کرد که چند باشگاه بزرگ اروپایی همچنان به خرید پوگبا تمایل دارند و این همان خبری بود که نشریه گاتزتا دلو اسپورت هم روز گذشته (دوشنبه) منتشر کرد و در آن نوشت که خرید پوگبا برای مشتری بعدی این بازیکن فرانسوی که به احتمال زیاد منچستریونایتد خواهد بود، رقمی در حدود 123 میلیون یورو خواهد شد. این نشریه همچنین نوشت که اولویت یوونتوس حفظ بازیکنی است که او را سال 2012 به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد گرفت.

منبع: تسنیم

به "برنامه جدید یوونتوس برای آینده پوگبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه جدید یوونتوس برای آینده پوگبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید