این اکستندر وای فای 6 دی لینک با قیمت 80 دلار می تواند پوشش دهی وای فای خانه شما را چند برابر بیشتر کند

به گزارش وبلاگ خوراکی، اگر یک روتر یا مودم از رده وای فای 6 دارید ولی تمام خانه شما را پوشش نمی دهد؛ می توانید با افزودن یک اکستندر وای فای، نقاط کور وای فای را زیر پوشش بهتر وای فای ببرید.

این اکستندر وای فای 6 دی لینک با قیمت 80 دلار می تواند پوشش دهی وای فای خانه شما را چند برابر بیشتر کند

دی لینک DAP-X1870 یا D-Link WiFi 6 Range Extender AX1800 یک تقویت کننده وای فای، تکرارکننده وای فای و توسعه دهنده وای فای 6 با کیفیت نسبتا خوب و قیمت 115 دلار است که البته این روزها با قیمت 80 دلار در سایت آمازون به فروش می رسد.

این اکستندر وای فای به پریز برق خانه وصل می شود و شما می توانید به راحتی در محلی که می خواهید اینترنت و وای فای قوی دریافت کنید؛ به پریز برق بزنید و بعد به وای فای مودم یا روتر خانگی خود وصل کنید تا سرعت و پوشش دهی بهتری داشته باشید.

اکستندر وای فای دی لینک DAP-X1870 از رده AX1800 است. AX به معنای پشتیبانی از استاندارد 802.11ax است که البته به طور طبیعی از وای فای 802.11ac و 802.11n نیز پشتیبانی می کند و عدد 1800 به معنای مجموع سرعت دو باند رادیویی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز است.

روی باند رادیویی 2.4 گیگاهرتز سرعت 600 مگابیت و روی فرکانس 5 گیگاهرتز سرعت به مرز 1201 مگابیت بر ثانیه می رسد. اگر شما بتوانید با دستگاه گوشی تلفن همراه یا لپ تاپ و پی سی خود به فرکانس 5 گیگاهرتز وصل شوید؛ بیشترین پهنای باند و سرعت وای فای ممکن برای یک دستگاه وای فای 6 را دریافت خواهید کرد.

به علاوه، این اکستندر وای فای 6 به یک درگاه شبکه اترنت LAN با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه نیز مجهز است تا بتوانید دستگاه هایی مانند لپ تاپ، کامپیوتر، کنسول بازی، تلویزیون و غیره را با کابل شبکه به اینترنت وصل کنید.

اتصال هر چیزی به وای فای خانگی

اکستندر دی-لینک برای اتصال دوربین های امنیتی، درب های هوشمند، سنسورهای هوشمند و دیگر دستگاه های هوشمند خانه ها به وای فای سریع مناسب بوده و اصولا برای چنین کاربردهایی طراحی شده است. دی لینک DAP-X1870 از فناوری مش وای فای دی لینک و Smart Connect نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید آن را به شبکه مش وای فای خانگی خود نیز وصل کنید.

این تقویت کننده وای فای دو بانده و با فناوری MIMO 4×4 است تا بتواند به طور همزمان 4 دستگاه را یک لینک جریان داده مستقیم برای تبادل اطلاعات بدهد.

اگر نخواستید اکستندر وای فای دی-لینک AX1800 را خریداری کنید؛ می توانید یک اکستندر وای فای 6 از شرکت تی پی لینک خریداری کنید که معمولا قیمت بسیار پایین تری دارند. بهترین اکستندرهای وای فای 6 در بازار متعلق به برند eero هستند. هر نود اکستندر eero با قیمت 77 دلار به فروش می رود.

منبع: شبکه چی

به "این اکستندر وای فای 6 دی لینک با قیمت 80 دلار می تواند پوشش دهی وای فای خانه شما را چند برابر بیشتر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اکستندر وای فای 6 دی لینک با قیمت 80 دلار می تواند پوشش دهی وای فای خانه شما را چند برابر بیشتر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید