مانیتا بوتیک؛ هتلی 3ستاره و مقرون به صرفه در پاتایا

به گزارش وبلاگ خوراکی، هتل مانیتا بوتیک، یکی از هتل های 3 ستاره زیبای پاتایا، کشور تایلند است که امکانات بسیار عالی و لوکس برای مهمانان فراهم کرده است. مهمانانی که اقامت در این هتل را ترجیح می دهند، از امکانات و خدمات رضایت بخش بهره مند شده و اقامتی مقرون به صرفه و به یاد ماندنی تجربه می کنند. موقعیت مکانی هتل Manita Boutique Hotel بسیار خوب است و به بیشتر جاهای دیدنی پاتایا و مراکز تفریحی معروف دسترسی سریع و آسان دارد.

مانیتا بوتیک؛ هتلی 3ستاره و مقرون به صرفه در پاتایا

پرسنل هتل بسیار مجرب، خوش برخورد و صمیمی هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا مهمانان اقامتی راحت و دلنشین داشته باشند.

امکانات کلی هتل

در این هتل امکانات متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که از شهرهای دیگر به جای خرید بلیط هواپیما پاتایا با خودروی شخصی شان سفر کرده اند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت خودرو و پیدا کردن جا پارک مناسب دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

مهمانان در سراسر هتل می توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت متصل شوند و با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنند. در لابی هتل برای راحتی و سایش هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، آسانسور، اتاق چمدان، مرکز تجاری، فضای مخصوص استعمال دخانیات، گیفت شاپ و ایستگاه روزنامه در نظر گرفته شده اند.

زیرا که لابی جایی است که مهمانان از طریق آن بیشتر امور خود را انجام داده و به بسکمک از نقاط هتل دسترسی پیدا می کنند. پذیرش 24 ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. تسلط پرسنل هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی به برقراری آن ها با مهمانان خارجی کمک قابل توجهی می کند.

مهمانان می توانند برای تقاضای هر گونه سرویس و یا پرسش هر گونه سوال به پذیرش هتل مراجعه کنند. کادر محترم هتل با صبوری آن ها را به بهترین شکل ممکن راهنمایی خواهد کرد. خدماتی که مهمانان می توانند از پذیرش درخواست کنند شامل خدمات روم سرویس، خشکشویی، لباسشویی، اتو، تهیه بلیط، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و میهمانی ها، شاتل فرودگاهی، غذاهای بسته بندی شده و غیره هستند.

در محوطه بیرون هتل امکاناتی چون تراس آفتاب، تجهیزات باربکیو، باغ و فضای سبز در نظر گرفته شده اند تا مهمانان در اوقات فراغت و بیکاری در آن ها زمانشان را سپری کرده و لذت ببرند. مهمانانی که حیوانات خانگی دارند و می خواهند همراه آن ها به پاتایا سفر کنند، لازم است بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی گیرد.

امکانات تفریحی هتل

مهمانان با اقامت در این هتل می توانند به بسکمک از مراکز تفریحی و سرگرمی معروف در کمترین زمان و با طی مسافت کوتاه دسترسی داشته باشند. همچنین، در داخل هتل نیز می توانند به بازی جذاب بیلیارد بپردازند. علاوه براین، استخر روباز هتل در تمام سال قابل استفاده بوده و مناسب هر رده سنی است. مهمانان می توانند در داخل هتل به شنا بپردازند و با آب تنی در استخر روباز از گرمای آفتاب لذت ببرند.

در اطراف استخر تخت، چتر آفتاب و حوله تعبیه شده اند تا مهمانان به راحتی از حمام آفتاب لذت ببرند. در کنار این ها، رفع خستگی با ماساژهای معروف تایلندی لذت دیگری دارد و مهمانان باید از این خدمات در هتل بهره مند شوند. مطمئنا یک ماساژ حرفه ای اقامت و سفر شما را دلچسب تر خواهد کرد.

رستوران هتل

در رستوران هتل غذاهای خوشمزه و متنوع برای مهمانان تهیه و سرو می شوند. مهمانان می توانند به طور روزانه در ساعات معین به رستوران مراجعه کنند و از خوراکی های سرد و گرم متنوع لذت ببرند. علاوه بر این، بار نوشیدنی جات هتل انواع نوشیدنی های خوشمزه برای مهمانان آماده می کند.

اتاق های هتل

مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولیت هایشان اتاق مد نظر خود را در این هتل رزرو کنند. در این هتل واحدهای اقامتی متعددی با امکانات متفاوت وجود دارند و شامل اتاق های دوبل دلوکس، اتاق های توئین دلوکس، سوئیت کوچک، سوئیت سه خوابه- پنت هاوس، اتاق دوبل سوپریور، اتاق توئین سوپریور (در طبقات پایین)، کینگ روم با بالکن و اتاق های توئین با بالکن هستند.

در همه اتاق ها امکانات رفاهی عالی و لوکس در نظر گرفته شده اند و اسباب و لوازم شیک و مدرن به کار رفته اند. مهمانان از اقامت در اتاق های لذت بسیار مسرور و مسرور خواهند شد. مهمانان باید توجه داشته باشند که استعمال دخانیات در تمام واحدها ممنوع بوده و بایستی برای استعمال دخانیات به اتاق مخصوص در لابی مراجعه کنند.

زمان تحویل اتاق ها در این هتل از ساعت 14 الی 12 شب بوده و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت 12شب تا 12ظهر است.

امکانات اتاق های هتل

چیدمان و دکوراسیون تمام اتاق های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و رنگ های استفاده شده در آن ها آرامش بخش و هماهنگ اند. نظافت و تمیزی اتاق ها در شرایط خوبی قرار دارند. در همه اتاق ها امکانات رفاهی از قبیل مبلمان، میز، تخت خواب، کمد، آینه، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، آباژور، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار وجود دارند. برخی از اتاق ها بالکن دارند که در آن ها اسباب و لوازم مخصوص فضای باز تعبیه شده اند.

فاصله هتل مانیتا بوتیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا تپه پاتایا: 800 متر

فاصله تا واکینگ استریت: 1.2 کیلومتر

فاصله تا ساحل پاتایا: 1.4 کیلومتر

فاصله تا چشم انداز ساحلی پاتایا: 2 کیلومتر

فاصله تا خیابان پاتایا: 2.2 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه بین المللی یو- تاپائو پاتایا: 44.1 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "مانیتا بوتیک؛ هتلی 3ستاره و مقرون به صرفه در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانیتا بوتیک؛ هتلی 3ستاره و مقرون به صرفه در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید