دعوت نوا اسکوشیا از 144 متقاضی اکسپرس انتری

به گزارش وبلاگ خوراکی، جدیدترین پذیرش استان نوا اسکوشیا با دعوت از 144 متقاضی اکسپرس انتری برگزار گردید. این متقاضیان در مشاغل روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات با کد 1123 در دسته بندی ملی مشاغل کانادا (NOC) سابقه کار داشته اند و به وسیله جهت مهاجرتی اولویت های بازار کار دعوت شده اند تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان نوا اسکوشیا ارائه نمایند.

دعوت نوا اسکوشیا از 144 متقاضی اکسپرس انتری

لازم به ذکر است جهت مهاجرتی اولویت های بازار کار به برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری در پی متقاضیان واجد شرایطی بگردد که مطابق با احتیاج بازار کار استان هستند. در سال 2018 بود که از این جهت مهاجرتی رونمایی شد و ابتدا برای شاغلان در شغل مربیان نونهالان و بچه ها پیش دبستانی و سپس برای حسابرسان و حسابداران، مددکاران اجتماعی و متقاضیان فرانسه زبان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد.

متقاضیان منتخب می بایست از کارفرمای قبلی خود توصیه نامه ای ارائه نمایند دال بر اینکه ظرف پنج سال گذشته در یکی از شغل های روابط عمومی، تبلبیغات و بازاریابی حد اقل دو سال یا بیشتر سابقه کار تمام وقت و یا معادل ان سابقه کار پاره وقت داشته اند.

آنها بعلاوه باید زبان انگلیسی را به اسم زبان اول خود انتخاب نمایند و در تمام مهارت های آزمون زبان CLB نمره 9 یا بالاتر اخذ نمایند. از دیگر شرایط این متقاضیان داشتن فوق لیسانس بوده است؛ آنها می بایست در کنار درخواست خود مدرکی که ثابت کند تحصیلات داشته اند نظیر گزارش ارزیابی مدارک تحصیلی یا ECA را به اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی ارائه نمایند.

علاوه بر این، باید در تاریخ اول ژانویه 2019 یا بعد از آن ابراز تمایل یا Expression of Interest خود را به اکسپرس انتری ارائه می کردند. متقاضیان منتخب شانس انتخاب شدن از طرف استان نوا اسکوشیا را دارند. لازم به ذکر است آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند و بدین ترتیب حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد. متقاضیانی که در این پذیرش دعوتنامه دریافت کردند باید درخواست کامل خود را تا حد بیشتر تاریخ 19 ژانویه 2020 به برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا تقدیم نمایند.

منبع: ویزا موندیال

به "دعوت نوا اسکوشیا از 144 متقاضی اکسپرس انتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت نوا اسکوشیا از 144 متقاضی اکسپرس انتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید