برگزاری لیگ چرخ کشتی را به حرکت درآورد، دور برگشت باکیفیت می گردد

به گزارش وبلاگ خوراکی، پیکارهای دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در حالی اواخر هفته گذشته برگزار گشت که تیم استقلال تهران با کسب پیروزی در تمامی دیدارهای خود به عنوان تیم صدرنشین گروه الف معرفی گشت. همچنین تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، شهدای زنجان و شرکت سهامی فرش ایران نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.

برگزاری لیگ چرخ کشتی را به حرکت درآورد، دور برگشت باکیفیت می گردد

علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد در مورد عملکرد این تیم در دور رفت و نتایجی که کسب شد به وبلاگ خوراکی گفت: طبیعتا با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا برای کشورمان رقم زد و همه چیز از جمله برنامه های کشتی را به تعطیلی کشاند، می توان سطح کیفی لیگ برتر تا نسبتا مطلوب خواند. بدیهی است آزادکاران حاضر در لیگ برتر ماههاست از تمرینات معمولی و همیشگی دور بودند و فقط توانستند با تمرینات انفرادی، سطح آمادگی خود را در حد و و اندازه متوسط حفظ نمایند.

وی توضیح داد: به دلیل همین مسایل، پیکارهای دور رفت لیگ برتر از سطح کیفی بالایی برخودار نبود، اما در مجموع برگزاری لیگ و حضور کشتی گیران در میدان باعث به گردش در آمدن چرخ کشتی است و مطمئنا حرکت و پویایی مطلوبی را در ادامه مسابقات شاهد خواهیم بود.

رضایی در مورد عملکرد آزادکاران تیمش در دور رفت به خصوص در برابر تیم استقلال گفت: بعضی از بچه های ما به اندازه کافی تجربه نداشتند و دیدیم که حتی نتیجه بعضی از کشتی های برنده را به دلیل همین بی تجربگی با شکست عوض کردیم. همین ناکامی ها در روحیه تیمی هم تاثیر منفی داشت. در بعضی از کشتی ها نیز با مشکل داوری روبرو بودیم که نتیجه را به کلی تغییر داد. در هر صورت حق تیم ما این نبود که به استقلال ببازیم اما به هر حال باید به رقیب هم تبریک گفت که توانستند در روز خوبشان به پیروزی برسند.

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد ادامه داد: با توجه به سطح کیفی دیدارهای دور رفت لیگ برتر می توان امیدوار بود این پیکارها در ادامه و با شروع دور برگشت از سطح بهتر و کیفی تری برخوردار خواهد بود و کشتی گیران در حد و اندازه ایده آل و همیشگی خود به میدان خواهند رفت.

رضایی در سرانجام گفت: ما برای شروع تمرینات و استارت جهت حضور در دیدارهای بعدی منتظر اعلام برنامه های دور برگشت لیگ برتر هستیم و به محض اطلاع از برنامه دیدارهای آینده، تمرینات اصلی تیم را طبق برنامه استارت خواهیم زد.

به گزارش وبلاگ خوراکی، مسابقات دور رفت گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد طی روزهای 10 و 11 مهرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار گشت که در سرانجام تیم استقلال تهران با 3 پیروزی به عنوان صدرنشین دور رفت این رقابت ها معرفی گشت. نتایج دیدارهای برگزار گشته دوررفت به توضیح زیر مشخص شد:

استقلال تهران 7- شهدای زنجان 3

استقلال تهران 7 - دانشگاه آزاد اسلامی 3

دانشگاه آزاد اسلامی 10- شرکت سهامی فرش ایران صفر

شهدای زنجان 8- شرکت سهامی فرش ایران 2

دانشگاه آزاد اسلامی 8- شهدای زنجان 2

استقلال تهران 10 - شرکت سهامی فرش ایران صفر

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری لیگ چرخ کشتی را به حرکت درآورد، دور برگشت باکیفیت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری لیگ چرخ کشتی را به حرکت درآورد، دور برگشت باکیفیت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید