زارع فومنی کاندیدای ریاست جمهوری شد، معاون اول من یک زن است

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرنگاران : دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با برگزاری نشست خبری برای حضور در انتخابات 28 خرداد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام داوطلبی کرد.

زارع فومنی کاندیدای ریاست جمهوری شد، معاون اول من یک زن است

به گزارش به نقل از ایرنا، محمد زارع فومنی مدیرمسوول 48 ساله روزنامه صدای اصلاحات در حالی روز آدینه با برگزاری نشست خبری برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرد که در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری پس از نام نویسی، انصراف داده بود.

فومنی در این باره در جمع وبلاگ خوراکی، گفت: به عنوان اصلاح طلبی که همواره در راه انقلاب، نظام و دفاع از رهبری انقلاب کوشا بوده است، به خواست طرفداران و طرفداران وارد انتخابات شدم و به شکل رسمی اعلام می کنم که جوانترین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1400 هستم و تمام توان خود را به کار خواهم گرفت که در این انتخابات بتوانم شعارها و برنامه های خود را محقق کنم.

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: برای ریاست جمهوری برنامه تدوین شده دارم و مردم هم به نامزدی که برنامه عملی دارد رای دهند.

فومنی اضافه نمود: کابینه من جوان، پر از نشاط، انقلابی گری، قدرتمند و نیمی از اعضای کابینه ام را زنان تشکیل خواهند داد و همین جا اعلام می کنم معاون اول من زن است.

منبع: اقتصادنیوز

به "زارع فومنی کاندیدای ریاست جمهوری شد، معاون اول من یک زن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زارع فومنی کاندیدای ریاست جمهوری شد، معاون اول من یک زن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید